Ohyes,

måndag 31 augusti 2009

Expect the best, be prepared for the worst, fuck what others think & do your own damn thing.

Ny vecka, vilket betyder ännu en vecka på gymnasiet. 2 lektioner idag bara, samhäll & matte. Känndes lite bättre idag, inte lika stelt iallafall. Men har aldrig tänkt på att det skulle bli sånn stor förändring, som det är! Gick från att gå på en liten skitskola i lilla Rävlanda, där man kännde alla, till att börja på ett av sveriges största gymnasier, där man fan inte känner någon. Men, det kommer nog kännas bättre sen när man hittar bättre, känner fler osv. Nu är jag hemma, ska käka lite & sen drar jag kanske iväg & köper skor med mams & bror. OM jag orkar. Ska försöka göra lite på engelska läxan med, fyfan vad tråkigt. Annars får jag göra den imorgon. Är så jävla seg efter helgen, vart tog min sovmorgon vägen !? Ikväll ska jag nog träffa Marica, vi går la ut & går, snackar lite typ. Det är alltid lika mysigt!

Puss!



0 kommentarer:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP  

http://NOMBREBLOG.blogspot.com/feeds/posts/default