En bäver & en stock!

lördag 29 augusti 2009

Igår var det skola. Hade bara 2 lektioner, helsoft. Slutar 12:20 på fredagar! Under lunchen drog jag & Klara & träffade finaste Marica & Angeliqa, Mycket bra! <3 På matten fick vi en diagnos, & jag trodde fan att läraren drev med oss? jag sög! Verkligen. Mindre bra start på mattekursen. Kvällen spenderades på Maricas altan (& med mig dansandes i hela huset!), med henne & sen kom Leo också. Sjukt mysig & kul kväll. Självklart drog vi ut en sväng också, & humöret var på topp! Almost all the time. ;) Idag drog jag & Marica till stan. Skulle köpa skor men hittade inga, så jag är på jakt efter de perfekta höstskorna nu. Köpte iallafall en tröja, lösnaglar (shame on me!) & massa skit till skolan för 250 spänn, fyfan vad tråkigt att lägga pengar på sånt, men det behövs ju & självklart fick jag pengar av papsen. Käkade kinamat & sen fikade vi på Cappucino, latte & varm choklad! Nu har jag sånn jävla mensvärk, att jag inte orkar göra något ikväll. Finns det någon värktablett som faktiskt hjälper? & Ohyes, marica får stå ut med mitt pmshumör! ;)

Aja, Puss!
Pop champagne.

0 kommentarer:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP  

http://NOMBREBLOG.blogspot.com/feeds/posts/default