Välkommen

onsdag 26 augusti 2009


Yes, välkommen, Eller vad säger man ?

Har ingen aning om varför jag skapar en blogg, jag är en helt vanlig tjej. Vafan, vem vill vara vanlig? Jag skulle nog inte använda vanligt som ett ord att beskriva mig själv med annars iallafall, det låter tråkigt & jag är fan långt ifrån tråkig! Jag vet att ingen kommer sitta & läsa mina, antagligen, meningslösa inlägg, men, det är för min egen skull & för att jag tycker att det verkar "roligt". Ibland kan det kanske vara skönt att skriva av sig ?
Tycker nog att det passar perfekt att starta en blogg, när man nyss börjat gymnasiet. Så himla mycket tankar & sådär, redan efter tredje dagen. Har fortfarande inte fattat att sommarlovet är slut? Min sommar var underbar.

Jag pluggar iallafall på Turismgymnasiet/Burgården i Göteborg. Min klass består av 32 pers, 6 killar & 26 tjejer är vi. Det kommer nog bli 3 jävligt spännande år. Jag gjorde ju valet att söka till en linje, dit ingen annan jag kännde sökte. Känndes bra i början, men såklart blev man nervös. Men, jag tror att det kommer bli sjukt bra, Jag skulle ju iallafall använda ordet positiv till att beskriva mig själv med ;) (Även om jag är jävligt duktig på att klaga över små skitsaker också!) Som tur är hade jag snackat med Klara innan & det känns ju faktiskt ganska tryggt att Marica också pluggar på Burgården iallafall.

Aja, långt första inlägg, men det gillar vi.
Puss!
------
http://open.spotify.com/track/6xoR54qAPRbY934G8d8vtY
Om ni inte har spotify, skaffa!
"Boy you came around, and you knock me down."

0 kommentarer:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP  

http://NOMBREBLOG.blogspot.com/feeds/posts/default