Chillin'

tisdag 13 oktober 2009

Tjena, tisdag nu då. Har verkligen vaknat på helt fel sida denna veckan, allt känns bara så jävla fel men jag vet inte riktigt varför. Har varit så himla sur, haha. Hoppas alla människor förstår, jag menar inget när jag blir sur över skitsaker, käftar emot eller går iväg som en enstöring, haha.

Idag har jag iallafall varit i skolan. Fick veta att vi skulle skriva en uppsats imorgon, om  "skolminnen" & jag kan bara tänka på en enda sak liksom. Det känns la sådär. Men fick ur mig det när jag & Bianca drog till bussen, och då känndes det mycket bättre. Bianca vet ju om vissa saker. Hjälper att bara få nämna vissa saker ibland, för det ville liksom bara... ut, att jag tänkte på det, och jag vet ju att Bianca förstår.


 Men ska berätta en liten rolig sak från igår, nämligen att jag glömde att sätta på mig en bh! Märkte det i skolan typ, haha, hur jävla blåst får man vara liksom? Men jag vaknade en kvart innan bussen gick, & hade skitbråttom! Var verkligen helt borta, haha.

Nu ska jag snart dra till världens bästa Marica, vi ska chilla lite! Väntar bara på att hon ska ringa, haha. Behöver få snacka & skratta lite nu känner jag, och skratta är något som jag & Marica alltid gör tillsammans!

Ha en fin kväll.

Puss!

0 kommentarer:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP  

http://NOMBREBLOG.blogspot.com/feeds/posts/default