You're gonna go far.

tisdag 6 oktober 2009

Idag var det skola, like always. Träffade Ali & Viking på bussen, vilket var bra, för då somnade jag inte! haha, hade nog fan gjort det annars. Vaknader typ 20 min innan bussen gick, så fick slänga på mig kläder (& smink..), Hade turism & svenska,  + en svinlång lunchrast, så drog till något café med Klara, Marica, Bianca & Felicia. Mysigt var det iallafall! Efter skolan mötte jag upp Marica igen, & sen drog vi till bussen.
 

Nu har jag varit hemma ett tag. Har pluggat franska bara typ, men är klar nu så snart blir det nog käk. Ikväll blir det att bara softa, Desperate housewives börjar med. Det får man ju fan inte missa. Nu är jag iallafall säker på att det är nya avsnitt, haha.

Busungarna får vara med ofc..


Isabella var på hugget iallafall..

Vampire weekend - Bryn
Så jävla skön, haha måste erkänna!
 Flummig musik, haha.


Puss.

0 kommentarer:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP  

http://NOMBREBLOG.blogspot.com/feeds/posts/default