It feels so good to be an outlaw in your perfect world.

söndag 4 oktober 2009

Söndag idag. Finns inte så mycket att säga, har inte hänt så mycket! Först har jag pluggat, shk & matte-prov imorgon. Men var klar med alla uppgifter i matten, så har bara pluggat samhälle faktiskt. Det tog inte så lång tid, tror jag pluggade runt en halvtimme bara! Skrev ner lite inst. frågor, kopierade texten, strök under det viktigaste & sen svarade jag på frågorna. Älskar min hjärna! Jag måste fan ha världens bästa studieteknik. Ska starta en pluggkurs :) Nej men, fan vad jag är bra. Jag måste ha dubbelt så mycket fritid som alla andra, haha.
Jag kanske borde bli lärare ? Nej usch, dagens (andra) skämt.

Efter plugget drog jag ut & sprang, i spöregnet. Men fan vad motiverad jag kännde mig, frös inte alls & det var hur gött som helst. Sen blev det middag med familjen, städa kaninburarna & lite annat random söndagsskit. På kvällen har jag bara softat, checkat top model, GO TAHLIA!  (UT MED CELIA & SANDRA FÖRFAN!) & druckit en massa te! Nu ska jag nog sätta på någon bra film, & sen blir det väl dags att sova.

Puss!

0 kommentarer:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP  

http://NOMBREBLOG.blogspot.com/feeds/posts/default