Don't bring flowers after I'm dead.

onsdag 7 oktober 2009

Yoyo! Onsdag idag då. Om denhär veckan har gått fort måste jag vara jävligt rolig, för jag tycker att alla veckor går såhär snabbt? haha! Skola som vanligt, rätt seg dag, eller aa, jävligt seg dag. Men drog in till stan med Klara & Jenniefer, & det var mysigt såklart. Sen drog jag tillbaka till skolan & skrev franskaprov. Kan ju inte påstå att det gick sådär skitbra, men jag är så jävla stolt över att jag gjorde det. Var helt inställd på att skolka  ett tag, men nej, tänkte att nu får jag fan skärpa mig. Har ju faktiskt varit skitbra på franska förrut iallafall.

 Efter skolan mötte Stocken (jag) upp sin Bäver (Marica), baby! Sen sjöng vi "Godmorgon godmorgon" hela vägen hem, haha. Vi skulle egentligen ha dratt till landvetter nu & checkat Pontus (Mattes, Alexs, Andreas, Koffes, Koffes) hockeyträning, men det blev ju inte så. Ingen av oss pallade, skulle kommit hem rätt sent & jag har pissont i mitt ena öra! Hör typ ingenting alls? Så jävla cp! Så jag har la antagligen gått & fått öroninflammation nu igen. Fyfan, det gör jävligt ont. Så nu måste jag väl till läkarn imorgon, aja, det blir iallafall ingen simning för mig, skönt! Hade endå inte tänkt gå på den så bra med en anledning, haha. Nu ska jag fortsätta knarka ipren & plugga engelska, senare blir det Greys anatomy & chill.

Nolife:
GODMORGON GODMORGON!
Klicka här & dö :D

Kyss!

0 kommentarer:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP  

http://NOMBREBLOG.blogspot.com/feeds/posts/default