Do you get a little kick out of being slow minded?

söndag 18 oktober 2009

Idag är det söndag, ska chilla här hemma bara tror jag. Måste baka brownies också, eftersom jag har det i matteläxa. Haha, pallar fan inte men aja. Nu ska jag fan satsa på matten, måste ha ett VG (minst!) i A-kursen. Det skulle vara så jävla grymt, ellerhur? Haha, så stolt över resultatet på mittt matteprov, jag som alltid säger att jag är dålig på matte, kanske inte är så jävla dålig endå?

Igår drog jag & Marica in till stan, först blev det fika med chailatte & kladdkaka, men Marica tappade sin plånbok (Glömde den på bussen?), vi hittade den iallafall inte så var tvugna att ta 9 bussen hem. Sånn jävla otur har hon! Min baby, hoppas fan någon hittar den & ringer. Man har ju endå ingen användning för någon annans spärrade bankkort & leg, liksom.. eller? Vi hann iallafall träffa Victor & Ilan också, & sen träffade vi Rebecca (De Souza) i Mölnlycke med, fan vad längesen det var man såg henne! Vi drog hem till Marica efter det iallafall & det var massa mys, men kanske inte direkt som vi hade tänkt oss att kvällen skulle sluta.

Puss!

0 kommentarer:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP  

http://NOMBREBLOG.blogspot.com/feeds/posts/default