It takes time, it takes two.

måndag 5 oktober 2009

Tjena! Måndag idag, vilket betyder att det var dags att mösa sig upp till den jävla skolan igen, klockan 8 dessutom, haha. Hade 2 prov, och måste bara säga att matteprovet gick faktiskt bra! Det var mycket lättare än vad jag trodde att det skulle vara. Efter skolan drog jag till papsens jobb, köpte med mig en vaniljlatte &  pluggade lite franska. Drog in till stan senare, fixade ett nagelkit (gelé/tippar) och sen köpte jag en chailatte på Espresso house. Haha, alldeles för mycket koffein för mig idag. Dricker ju en jävla massa te också liksom, haha. Träffade Alexander också, vi typ sprang in i varandra bara, men har inte träffats sen början av sommaren så det var kul att få snacka lite! Sedan mötte jag iallafall upp finaste Marica, & sen drog vi hem, träffade Ebba på bussen med :) Här hemma har jag bara softat & snart (om en halvtimme) blir det svenska hollywoodfruar, solklart.


                                              170 kr - Åhlens.


& Btw, Carl Norén fyller år idag. aldrig att
jag glömmer det liksom ;)
Grattis!



Kyss på er!

0 kommentarer:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP  

http://NOMBREBLOG.blogspot.com/feeds/posts/default