Snart helg!

torsdag 15 oktober 2009

Har varit hemma länge, slutade redan halv 2 idag, men har pluggat till min skrivning i turism imorgon! Känns grymt, det är verkligen skitlätta grejer alltså. Dt är gött. Nu är jag helt klar med det iallafall, & har hunnit spela gitarr också! Men jag kunde inte ställa om förstärkaren ordentligt, så fick spela på min nya, fina, svarta, stålsträngade, akustiska fender! Avundsjuk huh ? Så jävla fin är den. Haha, märkte att min mikrofon har fått en stor jävla buckla på sig också, igen. Den måste typ ha rullat ner för förstärkaren eller något, inte kul! Sist den fick en buckla var på Niklas & Susannes bröllop, (tror jag iallafall?) så nu har den två bucklor! Men den funkar fortfarande, skitbra mick. Kanske inte så snygg längre bara?


Look how they lookin' at me..    

& Grattis till sötaste Rebecca som fyller 16 idag! puss på dig.

Kyss!

0 kommentarer:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP  

http://NOMBREBLOG.blogspot.com/feeds/posts/default