1, 2, 3..

tisdag 29 september 2009

Sitter här & diggar Britneys nya singel, "3". Rätt skön faktiskt! Skolan idag var väl helt ok. På lunchrasten drog jag, Klara & Zaklina hem till Klara för att hämta hennes mobil, haha! Tog bussen till Östra & gick hela vägen till Klara, det tog nog ca 20 min, men vädret var skönt & jag smaskade runt på min godispåse, så jag var nöjd!  Det var rätt så mysigt faktiskt. Klara bor jättefint! :D Sen skulle vi iallafall tillbaka för att ha svenska. Fick sluta tidigare & hann med en tidigare buss, happyhappy!

Dagens händelse: När jag klev på bussen, såg jag att det satt en munk där framme. Kom på att Linnea berättade om att hon & Ebba hade sett en munk i Mölnlycke, & dött av skratt såklart (ovanligt!), så jag smsade Linnea! Hon var hemma hos Ebba, & när bussen körde förbi dämmevägen, hoppade de på där för att se munken & sen hoppade de av vid OK, som är nästa hållplats. De måste ha haft jävligt tråkigt, haha. Men aa, det roliga var ju då att munken inte var kvar. Jag satt längt bak, & han satt typ längt fram, så jag såg inte honom lr när han gick av. Men fan vad jag skrattade när de gick på bussen, bara för att se en munk liksom & åka 5 m! haha, gullungar. störtskönt.

Nu ska jag fixa mer te, & sen  plugga lite till på franskan.

Kyss!


I've got such a glamorous life! ;)

0 kommentarer:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP  

http://NOMBREBLOG.blogspot.com/feeds/posts/default