It makes me sad, to see you're sad..

måndag 28 september 2009

.. as much as it makes me smile, when you're happy and it makes me calm, when I know that you're fine. I just wanna hold you and let you know, that everything is gonna be alright. I know it's hard. But still.. I can't feel what you feel, and I don't wanna lie, soo I need you to let me know, that you'll be alright. Cause I'll always be here, support you and sing this stupid song to you, just like any other true friend would do

Tjena, kom knappt ur sängen imorse, men jag lyckades iallafall ta mig till busshållplatsen & här kommer det "roliga". När bussen kommer, rotar jag runt i min jävla väska, som är full av skit, efter mitt busskort. Inser ganska snabbt att jag har glömt plånboken hemma. Springer hem, upp på mitt rum, hämta plånboken, springer tillbaka till bussen. Nästan överlycklig över att bussen faktiskt fortfarande står kvar, springer jag mot den (& då menar jag verkligen springer), men precis när jag kommer fram till trottoaren kör den iväg. SÅ JÄVLA TYPISKT! Blir sur, springer tillbaka, skriker på papsen som får skjutsa mig till Härryda, där han kör om bussen & jag kan hoppa på. Var helt död när jag kom till skolan.

Efter skolan drog jag in till stan & mötte Marica, massa mysigt! Jag köpte iallafall en stickade oversize tröja på Gina för 299 kr & en parfym, Adidas - Fruity rhythm, för 109 kr. Sen blev det hem, plugga lite franska, spela lite gitarr, plugga lite turism, Checka lite tv, sätter mig vid datan & snart ska jag käka med. Senare blir det hem till Marica. Planerna är tv & mys, med te såklart. Ska checka Idol & Svenska hollywoodfruar, haha!



Nyshoppat.

Hoppas ni hade en bättre start på dagen än mig ;)

Puss!

0 kommentarer:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP  

http://NOMBREBLOG.blogspot.com/feeds/posts/default