When the sun goes down..

tisdag 29 september 2009

Måste verkligen lägga mig nu, är inte ett dugg trött faktiskt.. jobbigt! Men har en fullproppad dag imorgon. Först skola 09:10 med prov i musiken, på gitarr & sång, sen blir det svenska & redovisning av uppdraget. FUCK IT. Senare har jag franska till 17:30, (kanske borde gå?..) då hämtar iallafall papsen mig & så ska vi sticka & käka någonstans. & sen på kvällen har jag gitarrlektion (elgitarr) i Mölnlycke. Efter det ska jag direkt hem till Marica. Shit, kommer bli en lååång dag känner jag. Men man får försöka se det positiva i allt, vid denhär tiden imorgon är jag antagligen trött iallafall! haha.

Såhär snygg är jag nu:

www.freedawit.com

Puss & natti!

0 kommentarer:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP  

http://NOMBREBLOG.blogspot.com/feeds/posts/default