Satuday night fever.

lördag 26 september 2009

Tjena, lördag idag. Fast tar det lugnt idag med,  just like yesterday. Detta blir en riktig deghelg med andra ord, haha. Dagen har spenderat med choklad, mjukiskläder & The hills. Eftersom det bara är jag & mams hemma, hjälpte jag henne att fixa middag & sånt. Couscous & kycklingsallad med färsk ananas & avocado blev det, mums! Det är fest hos Rebecca, men pallar inte. Middagen blev ju rätt sen och humöret är inte på topp heller så. Hade nog dratt med mig Marica, men hon är busybusy så tänkte att vafan, skiter i det. Nu har vi fixat fram grönsaker, dipp & cider. Klockan 10 blir det film, Bad boys 2 eller American History X, vi har inte riktigt bestämt vilken än, så får se. Bad boys är ju lite roligare, & jag älskar Will Smith men samtidigt tycker jag att American History X är så jävla fin, & så jävla hemsk.

Aja, Hoppas alla har en bra lördag!

0 kommentarer:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP  

http://NOMBREBLOG.blogspot.com/feeds/posts/default