Te? Hell yeah!

måndag 7 september 2009

Jag dricker inte bara te när jag är förkyld, utan all the time. Det är mysigt & hur gött som helst! Jag & Marica dricker alltid te när vi träffas, ohyes. Men de flesta verkar inte tycka om te? Känner nästan ingen som dricker te, haha. Helt fuckat om man frågar mig. Te finns ju i massa olika smaker också. Här är iallafall de godaste teerna.. enligt mig. Har ni inte smakat på de, så gör det! & glöm inte att ha honung & mjölk i, mums! ;)

Sörgårds te.
Smak: passionsfrukt, rabarber & jordgubb.


"Blackcurrant"
Smak: svarta vinbär.



Söder te.
Smak: Fläder, jordgubb, vanilj. Skalbitar från apelsin, jordgubb,
rosenblad & ringblommor.

Nu ska jag dricka upp mitt te, & sen ska jag sova.
Kyssar!

0 kommentarer:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP  

http://NOMBREBLOG.blogspot.com/feeds/posts/default