To be yourself is all that you can do.

onsdag 16 september 2009

Är hemma från sötaste Marica,, vi hade grymt kul, som vanligt. Har varit hemma ett tag, hunnit fixa inne hos kaninerna, dricka te, kollat lite på tv & sånt. Sitter här i nattlinne nu, tänkte gå & lägga mig, men datan såg lite mer lockande ut än sängen.. Varför är det så? På kvällen vill jag inte alls sova, men på morgonen vill jag inget annat än att sova hela jävla dagen. Jag som brukade vara så himla morgonpigg, haha. Idag somnade jag nästan på bussen hem också, klockan halv 4, man kan ju undra hur pigg jag kommer vara imorgon när jag slutar halv 5, usch. Det känndes ju sådär, bussen var helt proppfull & det satt ju till och med folk på väskskiten framför mig, men jag kunde verkligen inte hålla ögonen öppna, det gick inte, kännde mig så jävla tvungen att bara blunda.

 Vi får väl hoppas att jag orkar upp imorgon iallafall, första lektionen är musik & den är ganska kul. Vi gör ju inte så mycket, spelar lite gitarr bara. Har alltid velat lära mig spela gitarr med, så nu jävlar tänker jag lära mig. Blir mycket lättare att skriva låtar om man kan spela gitarr. Jag har faktiskt tagit gitarrlektioner, & har en elgitarr här hemma, men precis som med allting annat, slutade jag. Jag har sämst tålamod, måste fixas asap! Har provat på massa sporter/danser/instrument , men slutar alltid, eller så hinner jag inte ens börja. Jag har inte ens lust att ta fler sånglektioner, trots att jag älskar att sjunga. Men jag tycker ju att jag sjunger bra, & det borde räcka med de 10 lektionern jag tagit. Men jag känner mig jävligt rastlös, dessutom tar ingen mig seriöst när jag säger att jag gillar att sjunga. De kollar snett, himlar med ögonen eller frågar om jag kan sjunga. Vafan ska man svara på det? Som sagt, jag tycker att jag sjunger bra. Men det är synd att man inte ens vågar visa det för sina vänner. Känns ju inte direkt så jävla kul när ni himlar med ögonen innan jag ens öppnat käften liksom. Åh, blir så sur! Känner mig helt vilse, har inte hunnit visa alla nya människor runt omkring mig vem jag verkligen är än, & med mitt tålamod, shit, jag vill bara skrika ut en hel jävla uppsats om mig själv! haha.


 NU ska jag sova.
Puss!

0 kommentarer:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP  

http://NOMBREBLOG.blogspot.com/feeds/posts/default