Don't worry, be happy.

onsdag 23 september 2009

Skola idag då, kännde mig rätt frisk men pallade inte me franskan, så gick inte på den. Efter skolan drog jag bort & mötte Marica, sen tog vi samma buss. Så det blev inget sova på bussen idag alltså, haha. Nu har jag precis pluggat lite & skrivit klart en låt, den blev jättebra faktiskt. Ska försöka spela in den någon gång nästa vecka eller iallafall någon gång, för jag är riktigt nöjd. Längtar tills jag kan få spela upp den för Marica! & någon mer om jag vågar.. haha. Jag är så jävla stolt över mig själv, trodde aldrig att den skulle bli så bra som den blev. Det har tagit lite tid, men nu är den klar. Får iallafall hoppas på att jag får sjunga på Annas fest i vinter, för då ska jag sjunga denhär låten & visa alla hur jävla bra jag är. Fyfan vad jag skulle ha velat söka till Idol i år, jag ville verkligen det. Men fan vad magen kuuuurrrar nu med! Hoppas att vi ska käka snart, är svinhungrig. Men har köpt världens fetaste choklad på lunchrasten som jag kan tugga i mig. Bjöd faktiskt Marica, men annars så har jag ju snart ätit, nästan då, 200 gram choklad själv på en dag. Alltid lika duktig.

Puss!

0 kommentarer:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP  

http://NOMBREBLOG.blogspot.com/feeds/posts/default