Is it true?

onsdag 30 september 2009

Yo! Tänkte bara skriva så att ni vet att jag har överlevt dagen, haha. I skolan var det först prov på gitarren då, & det gick mycket bättre än jag trodde! Vi övade ju en del innan såklart, men blev skitglad när musikläraren sa att jag sjöng bra & borde gå med i kören, så funderade på att göra det, men tror jag skippar det. Inte min grej! Sen hade vi redovisning då, det gick ganska bra. Alla i min grupp såg nog att jag var jävligt nervös lektionen innan.. men det gick endå lite bättre än vad jag hade väntat mig. Jag tycker alla var skitduktiga faktiskt. Puss på Götegänget! Innan franskan drog jag, Nina & Nina till donken för att käka glass. Det var mums! men franskan sög.

Efter skolan mötte jag upp papsen för att käka. Efter det åkte vi till Mölnlycke, där jag skulle spela gitarr. Min gitarrlärare var jävligt söt faktiskt! haha. Det gick sådär att spela, men vi hade faktiskt kul! Han heter Victor & är väl runt 22-23. Men jävlar vilken svår låt han gav mig. Men spelar bara varannan vecka, så ska öva som fan nu! Vill verkligen bli bra på gitarr. Min elgitarr kan ju inte bara ligga här hemma & damma vafan.

Sen drog jag till Marica, puss på det. Vi hade jättekul, och massa mys! Satte på musik på högsta volym & dansade runt inne i tvrummet, fyfan vilken grym humor vi (speciellt jag) har. Checkade Idol sem såklart, sen Grey's Anatomy & efter det blev det lite Fråga Olle "dokumentären", & till det massa te såklart. Erik Grönwall är min favorit nu, så grymt skön röst! Dessutom är han ju jättesöt! haha.




Nu ska jag duscha, fixa mig & sen sova.
Puss!

0 kommentarer:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP  

http://NOMBREBLOG.blogspot.com/feeds/posts/default