Drink all day, play all night, let's get it poppin', I'm in Miami bitch.

tisdag 1 september 2009

Skola idag, what more to say? Jo, måste bara säga att svenskaläraren, Anita, verkar så jävla dryg. Drog till Marica efter skolan, vi chillade i solen, käkade glass osv. På kvällen tog vi bussen till Mölnlycke för att sola (solarium), Riktigt nice! Sen blev det hem & duscha. Nu sitter jag här, dricker te, käkar choklad & lyssnar på musik i morgonrock!  Har jag sagt att jag älskar musik? & att sjunga, sjunger hela tiden & har tagit sånglektioner. När alla mina polare spelade fotboll, stannade jag hemma & sjöng, haha.  & håll med, visst är det svårt att sitta vid datorn utan att lyssna på musik?

 
Jag & Marica <3


Puss!

0 kommentarer:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP  

http://NOMBREBLOG.blogspot.com/feeds/posts/default