Tuesday, wednesday heartattack..

fredag 25 september 2009


Thursday never looking back, it's Friday I'm in love.

Idag var det först skola såklart. Hade turism, engelska & matte, slutade klockan 12:20. Då tog jag spårvagnen in till stan, där jag mötte Marica! Vi drog först & fikade, & sen blev det hem. Nu har jag chillat lite här hemma & snart blir det mat med mamsen, pappa & bror är i Åhus på hockeycup.. Senare drar jag hem till Marica. Vi tänkte fixa lite chips, dipp, något gott te & ha en myskväll. Checka idol & kanske någon bra film! Sen drar vi säkert ut efter det också. Men vi är så jävla sega båda två idag, så det blir en lugnt fredag.



Förra fredagen!
Jag & älskade bästavän :)

Puss!

0 kommentarer:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP  

http://NOMBREBLOG.blogspot.com/feeds/posts/default