I'm a one of a kind..

tisdag 15 september 2009

Idag vare skola, hade turism & svenska. Fick sluta vid halv 3, & då drog jag & Bianca till korsvägen. Hann med en tidigare buss, & det var ju nice. Lunchrasten var helt ok med, lite drygt att ha 2 timmars rast.. men det var fan rätt härligt i solen måste jag erkänna! ;)  Nu har jag softat en massa, & gjort engelskaläxan faktiskt, runt 60 glosor + text, men det var ganska lätta glosor som tur var. Nu ska jag snart käka omelett & caesarsallad, mums! Sen blir det hem till världens bästa Marica, & vi ska la checka idol & så. Det kommer bli massa mys iallafall!

Pics of the day:
Sötaste Zaklina! :)
Som inte ville va med..
Klara, så fin! <3
& jag, lika snygg som vanligt!


Puss!

0 kommentarer:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP  

http://NOMBREBLOG.blogspot.com/feeds/posts/default