If I don't live today, then I might be here tomorrow.

måndag 21 september 2009

Tjena, måndag idag. Har varit i skolan från kl. 8 - 12:30, rätt soft! Slutar ju ganska tidigt iallafall. Efter skolan drog jag hem, fixade lite, käkade pasta, snackade med bästa vän i telefon & sen satte mig vid tvn. Somnade där & vaknade av att vi skulle äta, då var klockan runt 7. Hemskt, haha! Så jag har sovit bort hela dagen, typ. Men kände mig trött, seg, nere, depp, yes.. you name it. Hade dessutom ont i huvudet! Ibland behöver man fan vila. Nackdelen med att sova på dagen är att man inte är ett piss trött på natten, så nu sitter jag här & vill inget annat än att sätta på Mando diao på högsta volym & sjunga med i alla texter, men min lillebror sover ju i rummet brevid så ingen superbra idé kanske. Nej, nu måste jag sminka av mig, tvätta mig, borsta tänderna & allt annat som behöver göras istället, innan jag kryper ner i min varma säng...


& drömmer om denhär snyggingen såklart!
Carl Norén från Sugarplum Fairy.


Puss & Godnatt!

0 kommentarer:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP  

http://NOMBREBLOG.blogspot.com/feeds/posts/default