Ringing bells, she said.

torsdag 24 september 2009

Hemma igen! Kom nyss hem från Marica, vi hade lika kul som vanligt. Spenderar nästan alltid kvällarna tillsammans, bara blir så. Självklart blir det mycket skratt & tedrickande, så himla mysigt att få umgås lite & bara ta det lugnt efter skolan & sådär. Har inte orkat skriva om skoldagen något, men idag har jag träffat Jenniefer iallafall, supergullig tjej! Jag verkade antagligen ganska korkad. Fick världens chock när hon kom fram till mig på Korsvägen, var inte riktigt beredd på att hon skulle komma så snabbt så jag satt där & grejade med min jävla väska, haha.




MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
En av världens finaste låtar.

Puss!

0 kommentarer:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP  

http://NOMBREBLOG.blogspot.com/feeds/posts/default