Dance fucker dance.

söndag 27 september 2009

Klockan är snart 12, & jag börjar skolan 8 imorgon, vilket betyder att jag måste ta bussen klockan 7. Fyfan! Sitter här med ansiktsmask & ska snart sova iallafall. Måste orka upp imorgon, har franska första lektionen & vi ska ha prov på onsdag, tur att man är lättlärd säger jag bara för jag har (nästan) inte pluggat ett piss, försökte verkligen förrut men det gick la sådär, haha. Har haft en riktigt härlig deg/ätar/tv-kväll i soffan, först Top model & kräftröra, sen blev det lite zappande mellan härliga idol repriser och "Ensam mamma söker", efter det filmen Hitch, te, latte, avocado, vattenmelon, blodapelsin & mörk choklad. Inte illa va? Nu ska jag tvätta av ansiktsmasken & lägga mig iallafall.

Kyss!

0 kommentarer:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP  

http://NOMBREBLOG.blogspot.com/feeds/posts/default