Cause' it makes me that much stronger.

fredag 11 september 2009

Idag har jag varit i slottskogen med klassen. Det var teambulding som turisttreorna fixat, & det var helt ok. Fick sluta tidigare, slutade runt halv 12 någonting tror jag? Tog spårvagnen till stan sen igen & mötte upp Marica. Sen blev det hem, & har nyss käkat! Så nu blir det att softa ett tag, efter det blir det duschen & fixa mig. Ikväll blir det tjejmiddag med brudarna hemma hos Emme! Det kommer bli så jävla kul! Om det är något jag lärt mig under dessa tre veckor i gymnasiet, så är det att inget slår den tiden jag hade med mina älsklingar i högstadiet. Det var helt grymt & jag vet att de alltid finns där, även om vi inte träffas så ofta. Men fyfan vad många minnen vi har tillsammans.

Puss!

0 kommentarer:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP  

http://NOMBREBLOG.blogspot.com/feeds/posts/default