Play me like a guitar and get into action..

söndag 6 september 2009

Vaknade nyss, skittrött & märkte att jag har blivit förkyld med, mjauw, inte bra. Men har virat in mig i världens fetaste halsduk och är inne på min andra kopp te, så jag hoppas det blir bättre. Idag blir det till att bara softa iallafall, så jävla gött med lite söndagsdeg, haha.

Igår hade jag en sjukt bra kväll! Först blev det filmkväll med Marica, Ebba, Ali, Chrille & Eric, mysigt! Sen drog vi upp till Fagervallen, där det var fest. Pontus fyllde 18. Vid 12 drog Ebba, Ali, Chrille & Eric, men jag & Marica bestämde oss för att stanna. Mycket trevligt folk, god öl & vi hade skitkul. Senare blev iaf vi också tvugna att dra oss. Precis när vi kom ut från grusvägen (som går in till Fagervallen) , hörde vi av några som stod där att deras kompis (tror jag?) hade blivit slagen & att polisen var på väg, såå vi drog i precis rätt tid för att vår kväll skulle bli lyckad. Synd att inte allas blev det.

Puss!


0 kommentarer:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP  

http://NOMBREBLOG.blogspot.com/feeds/posts/default