Singing words like this..

söndag 20 september 2009

hoho, kom nyss in då! Har stått ute & snackat med folks, mkt trevligt! Först träffade jag & Marica - Christian, Leo & ngra tjejer från bollebygd, sorry men hann aldrig uppfatta några namn! Sen skulle jag följa Marica en bit, & när jag gick tillbaka stannade jag såklart & tjötade ett tag till, + att Chrille & Coffe var där. Kvällen har annars spenderats först i Maricas soffa med popcorn, cola, film & massa mys. Inte vilka popcorn som helst, utan de med ostsmak! "Estrella - Indian cheddar popcorn", så jävla goda. Filmen vi såg var "The boat that rocked", den var helt ok, men inte riktigt min typ av film. Den var ganska rolig på vissa ställen iallafall. Efter filmen drog vi ut & hem till mig, för vi höll på att frysa ihjäl. Nu sitter jag här med en kopp te, ovanligt va? Ska nog snart sova. Sängen känns faktiskt ganska lockande, haha.

Puss!

0 kommentarer:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP  

http://NOMBREBLOG.blogspot.com/feeds/posts/default