Gothenburg baby!

onsdag 9 september 2009

Idag hade vi stadsorientering i skolan. Vi håller på med något uppdrag, jag är i samma basgrupp som Klara, Zaklina, Olof, Lucas & Nina iallfall. Ska erkänna att stadsorienteringen faktiskt var ganska kul! Efter den drog jag hem. Hade egentligen franska kl 15:00, men skippade den & drog hem när vi var klara. Varken jag eller Nina pallade vänta 2 timmar för att ha franska liksom. När jag kom hem pluggade jag på engelskan, & sen la jag mig framför tvn. Känner mig fortfarande lite sjuk, ont i halsen & sånt då.

Btw, Grattis till morsan, som fyller år idag!
& Bilden nedanför är lånad från Klaras blogg, puss på henne.

 
                                                                                  
Jag @ Gustaf Adolfs torg.
  

   Puss!   

0 kommentarer:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP  

http://NOMBREBLOG.blogspot.com/feeds/posts/default